Idemyldring i nr 9



søndag 2. februar 2014

Design shopping i Oslo

Hei godtfolk.

I går tok jeg turen til House of Oslo. Masse spennende og ikke minst fristende å se. Senteret ligger i Vika i Oslo og er et drømmested for de som interesserer seg for interiør, og ikke minst design. 

Et par av tingene jeg kjøpte, har jeg lyst å dele her på bloggen. 

Wooden hand fra HAY.


Falt for denne danske design hånden. Den kan brukes flere steder i et hjem, som for eksempel på et skrivebord, soverom, som pynt i stuen eller lignende. 

Praktisk til bruk ved at den kan holde penner eller ha smykker på den. 




Hånden er laget av tre og har ledd i fingrene og håndledd som kan beveges. 




Synes den er flott, og tenk hvor mye vi bruker hendene våres til. Kanskje det er grunnen til at jeg ble så fasinert av den. Jeg kjøpte en stor og en liten. 

Under ser dere bildet av den store tre hånden.




Skrivebord sett.


En annen ting jeg også kom hjem med i går, var et skrivebord sett. Virkelig lekkert og pent å ha på skrivebordet. 




 Alt samlet på et brett. Stifter, binders, tape og penner. 




Fylt opp med lekker kulepenn og en tre gråblyant.




Nå er det lunch tid her i huset, før det blir litt trening. Så bærer turen videre til Oslo for middag på Aker Brygge(Big Horn).


Har dere noen gode tips om gode designere og andre produkter?

Ønsker dere en flott søndag videre.

Klem fra Anne Line 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...