Idemyldring i nr 9



søndag 16. mars 2014

Spennende post fra USA

God søndag alle sammen. I går mottok jeg postpakken jeg bestilte fra USA for noen uker siden. Jeg bestilte de gjennom nettsiden amazon.com. 

Bøker fra USA




Boken Tom Ford er designer og har blant annet designet for Gucci. Ellers er de andre bøkene om interiør. Det var utrolig mange bøker om interiør og det var vanskelig å velge ut. Noen av bøkene på nettet har man mulighet til å se litt inni. 

Postpakken 


Postpakken kom i en stor pose som dere ser på bildet under. Esken inni den store posen var ødelagt. Kanskje man ville sjekke innholdet?. Bøkene var i god behold, og det er det viktigste. 





Interiørbøker


Jeg er utrolig glad i lyst og hvitt interiør. Så derfor falt valget på disse to.






Lære om interiør


Å lære mer om interiør hobbyen min , har jeg alltid ønsket. Bøkene under får jeg håpe jeg får mye ut av.  





En bok til hytta

En bok for hytta, valgte jeg også å ta med. Hytta er nær sjøen Venern, i Sverige.





Nå har jeg mye spennende stoff å lese fremover. Samtidig får jeg øvelse i engelsk, for ingen ting står på Norsk. 

Ønsker dere en riktig god søndag i solen som skinner ute. 


Klem fra Anne Line




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...