Idemyldring i nr 9



torsdag 29. oktober 2015

DIY. Kork til karaffel.

Hei alle sammen. 

Nå er det snart fredag og kanskje du har lyst å lage noe i helgen?. Her i huset er det ingen juleforberedelser riktig enda. Det blir litt for tidlig for min del. 
Men for en stund siden laget jeg en kork til karaffelen vår, i lyst treværk. Man kan også lage disse som juletrepynt. 

 DIY, Kork til karaffel.






Materialer som er brukt.


Trekuler kan fåes i to forskjellige størrelser. 




Lær snor

Selv valgte jeg en lys.





Så er det bare å tre gjennom snoren i kulene. Ønsker du å ha dem som juletrepynt, bør du nok velge litt lenger snor enn det jeg tok på korken til karaffelen. 

Ønsker dere alle en kreativ helg. 


Klem fra Anne Line





1 kommentar:

  1. Så smart :) Tror jeg har rotet bort den egentlige korken til en karaffel jeg har, så det var et godt tips.

    God kveld klem Monica

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...