Idemyldring i nr 9



torsdag 20. september 2012

Ønsker alle en harmonisk og god høst tid.

Fred og harmoni med levende lys

Nå har det blitt høst og vi har mange flotte farger å se på i naturen. Høst er tid for levende lys og jeg synes denne tiden er flott, selv om jeg er mest glad i våren og sommeren. 

Jeg ønsker alle en flott og harmonisk høst tid med disse bildene






Begge disse flotte hvite figurene har jeg kjøpt i Karlstad.

Høsten kan også være hektisk for mange med oppgaver, som å rydde bort havemøbler, plante vårløk, pakke bort sommerklær og sikkert mye mer. Selv så skal jeg gjøre en del av dette.

Hvordan jeg skal klare å overvintre oliventreet inne er meg et stort spørsmål. Hvis noen har noen gode forslag om overvintring av oliventre inne, setter jeg stor pris på å få noen tips. Vi har ingen kjeller som vi kan ha det i.

I oktober venter elgjakten for min kjære, så da blir det elgkjøtt deling, pakking og ned frysing av kjøttet etter hvert her i huset. 

Jeg ønsker mine lesere en flott høsttid fremover.

Klem fra Anne Line 

1 kommentar:

  1. Så flotte bilder.
    La oliventreet ditt stå så det får godt med lys og så kaldt som mulig, kanskje på soverommet? Mulig det kaster bladene, men da kommer det ratt flott att til våren. Begynn gjerne med å bare sette det inn om natten og ut att om dagen så det blir litt vant.Husk å vanne masse!!!!
    Klem Lena

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...