Idemyldring i nr 9



fredag 3. mai 2013

Ny overhead

God fredag alle sammen. I helgen skal jeg jobbe. Jeg skal også kjøre min kjære til hytta i Hammarø, etter kveldsvakt i dag. Han skal begynne å jobbe på hytta:-).

I dag har jeg prøvd meg på en ny overhead på bloggen. Jeg har brukt Photo Scape. Men jeg vet ikke hvordan jeg midtstiller overheaden. Håper noen kan være behjelpelig å forklare meg hvordan det kan gjøres.


En rose for helgen





Våren er i anmarsj og vi kan glede oss til rosene blomstrer igjen.

Ønsker dere en riktig god helg:-)


Klem fra Anne Line

3 kommentarer:

  1. Hei Anne Line! Det var en flott overhead da! Synes du har en fin blogg som jeg har lagt meg til som følger på og håper at det er greit for deg..? Ha en nydelig kveld og ny uke!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Hei Anne Line og takk for kjempekoselig hilsen hos meg! :) Og velkommen som følger! Jeg er litt av og på bloggen for tida, men blogger litt iblant når jeg har tid ;)

    Veldig koselig blogg du har og den hytta deres ser SÅ koselig ut! Skulle gjerne hatt en slik friplass gitt! :) Fine ting fra hjemmet ditt også!

    Jeg husker ikke det med midtstilling i farta, håper du får noen tips ;)

    Ønsker deg en finfin helg, selv om sommerværet tok seg en liten pause :) Klem Gry

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...