Idemyldring i nr 9



søndag 25. august 2013

Jeg fant, jeg fant, noe gammelt på hytteloftet

Hei alle sammen. Søndag og snart en tur på jobben. Men jeg rekker et innlegg før den tid:-)

I sommer fikk vi ryddet unna alt på loftet på hytta. Vi fant gamle ting og en del er søppel. Å se og lete godt er en ting, men er det noe som er av verdi?

Når man går slik på leting er det som å ha med seg en kikkert å se gjennom. Legger derfor med dette bildet. 




Jeg fant, jeg fant, på loftet på hytta


Jeg fant blant annet noen gamle vinduer med sprosser i. Disse har jeg tatt vare på. Jeg tenkte jeg kanskje skulle få malt det ene hvitt og satt inn speil.

Andre ting jeg fant på loftet er tre gamle stoler. Det ser ut som de kan være fra 50 tallet. Men jeg har jo ikke den stilen, og hva kan man få for de eventuelt? 
Stolene kan trekkes om å bli fine, for de som liker denne stilen. Er det noen som har kjennskap til slike, og kan fortelle meg noe om de?


Gamle stoler





 Gammel stol fra 50 tallet?




Jeg har kun tre stykker. Har hatt tanken om å beholde den ene og trekke den om i lyseblått. Da kunne jeg hatt den i glassverandaen, når jeg får opp et lite skrivebord der. 


Eplene modnes

Jeg har et par epletrær på hytta, og det minste skal etterhvert fjernes. Neste helg reises jeg en tur på hytta igjen. Da skal jeg se hvor langt modningen på eplene har kommet. 





Ønsker alle mine lesere en flott helg vider, og håper noen kan være behjelpelig med noen kommentarer på bloggen om stolene. Det hadde jeg satt veldig stor pris på. 


Søndagklem fra Anne Line



2 kommentarer:

  1. Moro med slikt man bare finner og nydelig bilde av det eple :)

    Takk for koselige ord Anne- Line

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Takk for kos kommentar :))
    Et lite råd;) Ta følgerne dine lenger opp,jeg så den ikke før nå :))
    Legger deg på blogg-rollen min så flere kan finne bloggen din ♥

    KLem Bente

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...