Idemyldring i nr 9



lørdag 21. september 2013

Soverommet

Hei alle sammen. Denne uken har jeg slitt mye med ryggen. Kraftige smertene startet forrige helg, når jeg var på hytta.Jeg var glad min kjære var med, ellers hadde jeg ikke klart å kjøre hjem til Norge igjen. Går nå til kiropraktor hjemme, og håper at det bedrer seg i tillegg til voltaren tabletter. Håper å være tilbake på jobb snart.

For tre uker siden fikk vi ny seng, og jeg er kjempe fornøyd. Her kommer et lite bilde-ras fra soverommet vårt. 

Soverommet






Jeg valgte å kjøpe med pynteputer på senge gavlen. De andre pynteputene oppå sengen er kjøpt på Ikea og Black Design.


Min kjøre sitt nattbord

Lampene er kjøpt på Living og jeg har lagt på en serviett som duk. Jeg skulle gjerne ha malt nattbord bordplaten hvit, men orker ikke det nå. Ringe klokken hans lyser i taket i mørket. 





Mitt nattbord

Dette bildet ble ikke så klart og fint, men man ser allikevel hva jeg har på nattbordet. Jeg har valgt å ha en ringeklokke fra Green gate, en Buddha og en hjerteboks med smykker i tillegg. 




Green gate ringeklokke


  

Buddha

Denne buddha`n kjøpte jeg i Thailand for noen år siden. Det gir meg en rolig og harmonisk følelse synes jeg. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte to stykker, slik at jeg kunne hatt et på hvert nattbord. Buddha`n er ganske tung.  





Oppheng for klær

Min kjøre sitt klesoppheng har vi laget selv. Jeg har ønsket meg en slik stige, og stokkene fant han for noen år siden på elgjakt. Han tok de med seg hjem. Jeg vasket de godt og slik ble resultatet, når den var ferdig.




Mitt oppheng for klær.

Jeg har alltid noen skjerf hengende her, slik at jeg lett kan finne et i farten.




Vi har også en smal kasse på hver vår side av sengen. De er fine å legge fra seg klærne på om kvelden. Ellers har vi skyvedør garderobe på den andre veggen av hodegavlen.


Ønsker dere alle en flott dag videre. Selv skal jeg ut å gå en lang tur, slik som kiropraktoren har bedt meg gjøre. Skulle gjerne vært på hytta nå, for der er det så mange flotte turløyper. Vi fikk prøvd noen turløyper i sommer. En av løypene har de lagt på flis, så det er kjempe godt å gå på. 
Men jeg orker ikke å kjøre så langt med vond rygg, og det er heller ikke lov, når man er sykmeldt.


Klem fra Anne Line





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...