Idemyldring i nr 9



lørdag 28. september 2013

Spa dag

En fantastisk spa dag som min kjære har gitt meg, på Rømskog spa og resort. Det var bare så deilig. Her kommer en del bilder fra stedet, som bare må nytes og oppleves.

Rømskog spa og resort




Varmtvann basseng ute, som kan nytes i flott natur.


Inngang til spa hotellet på Rømskog.





Inne i hotellet

En nydelig utsikt utover sjøen, når man sitter å slapper av med en kaffe eller annet i hotellet sitt oppholdsrom. Det er også spisesal i samme etasje.





Nydelig kunst på veggen som passer perfekt til et spa hotell. En Buddha.



Hotell rommet jeg hadde.

En nydelig utsikt herfra også. Dette var herlig utsikt å våkne til. Rommet i seg selv, synes jeg var litt trist. Her savnet jeg nok litt mer farger, uten at de trengte å være sterke. 




Spa avdelingen

Spa avdelingen er i kjelleren på hotellet. Her kan du bade i saltvanns basseng og nyte den flotte utsikten samtidig som du bader. Det er også et varmvanns basseng ute, som du så på det første bilde. 



Saltvanns basseng




Her er det bare å sitte å nyte.




Varmvanns basseng inne i garderoben.

Inne i garderoben er det også varmtvanns basseng som det er ute. Ellers har de kald iskaldt vann du kan dukke ned i, for så å gå i badstuen. Jeg har ikke tatt så mange bilder av garderoben. De har også en egen vanndamp rom, som man kan sitte i. 


Aktiviteter

Det er flere muligheter for å ha aktiviteter i området. Det er laget en tursti med spørsmål om bl.a Rømskog. Man kan dessverre ikke gå rundt sjøen. Men andre tur muligheter er det.
Det er også muligheter for å låne en sykkel.




En sjøtur

Det finnes også muligheter for å låne en kano og padle utover sjøen. Jeg benyttet meg ikke av det, grunnet jeg var alene denne gangen. 






Jeg fikk aldri noen advarsel om å ta bilder, og jeg informerte de ansatte at jeg blogget. Grunnen for at jeg skriver om hotellet er fordi jeg synes det er fint, og absolutt hvert et besøk. Selv kunne jeg ønske at ryggen min var litt bedre, slik at jeg kunne nyte mer, uten å bruke energi på rygg smerter. Jeg tok massage på rygg og nakke. Å få bort muskel smerter er ikke gjort i en fei. 

Ønsker alle en riktig god helg videre.

Klem fra Anne Line






2 kommentarer:

  1. Jeg var selv å besøkte Kragerø Resort & Spa i helgen. Det er så deilig at det begynner å bli bedre tilbud av Spa-hoteller her i Norge :-) Håper ryggen din føler seg litt bedre i dag.

    Hilsen Anita

    SvarSlett
  2. Oh my! Jeg kunne ha flyttet rett inn. Stilig SPA! :)

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...