Idemyldring i nr 9



lørdag 21. juni 2014

Fuglehuset har fått beboere.

Hei alle sammen. 

I fjor kjøpte jeg et fuglehus på Jessheim, og fikk hengt det opp i treet på hytta i våres. 

Fuglehuset jeg kjøpte




Beboere i fuglehuset

For en del uker siden, la jeg merke til at det var fugler som fløy inn i huset. Tenk at huset har fått beboere. Så artig. 
Jeg fikk sneket meg til noen bilder av dem i dag. Det er både en hunn og en hann. Jeg tror at dem har fått fugleunger også:-). Tak over hodet gjør mye det:-).

Fugle hunnen.






Hannen er også innom med mat. Hva slags fugler er det?. Kan det være en fluesnapper?





Fuglen i bevegelse.

Det er fra et langt hold jeg har tatt bildene. Jeg hadde også vanskeligheter med å fokusere på fuglene. Men det ble ikke så værst bilder da:-)




Jeg kan se fuglehuset fra verandaen på hytta. Nå flyr dem inn og ut fra fuglehuset. 
Så artig at fuglehuset fikk beboere. Jeg hadde faktisk ikke trodd det.

Nå er jeg snart tom for strøm på mac'en, også har jeg glemt lader. Men jeg fikk tid til et innlegg.  

Ønsker dere en flott helg videre. I morgen blir det mer maling her på hytta, for min del. 


Klem fra Anne Line


3 kommentarer:

  1. Herlig altså :). Flott å ha det plassert slik at man får koselige bilder også :)

    SvarSlett
  2. Så koselig og flott for de å få så fint et hjem :)

    Ønsker deg herlige sommerdager Anne Line

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Så gøy! Jeg kan ingenting om fugler så jeg kan ikke hjelpe deg med sort, men det må jo være veldig morsomt å følge med dem? Selv måtte jeg stelle en liten stakkar som fløy rett i vinduet her om dagen, han kom seg heldigvis fort etter litt vann, havregryn og en saueskinnsfell å ligge på. Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg, og ikke minst takk for tålmodigheten når jeg er så treg med å svare. Det er spennende å følge oppussinga deres i Sverige, godt vi er så nevenyttige begge to! Håper du har en god helg, klem fra Lina

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...