Idemyldring i nr 9



onsdag 10. juni 2015

Hjemmekontoret på hytta

Hei alle sammen. 

På hytta har jeg et hjemmekontor.  Jeg fikk kjøpt et flott skrivebord på auksjon i fjor høst, som fikk en fin plass i glassverandaen. 

Hjemme/Hyttekontoret





Jeg liker skivebordet veldig godt. Det er gammelt og sjarmerende, men samtidig lurer jeg på om jeg skal male det? Jeg har litt lyst å male det lyst. 

Stolen fant jeg på loftet når jeg kjøpte hytta høsten 2012, og den fikk nytt trekk nå i vår. 


Før og etter omtrekking. 







Det er litt godt å ha et sted man kan sitte med laptopeten eller andre sysler. Skal jeg være helt ærlig, så passer kanskje ikke stolen så godt til skrivebordet. Men man tager hva man haver, er det et utrykk som heter. Så slik ble hyttekontoret. 

Det første bildet er dårlig, grunnet jeg ikke hadde noe godt kamera og det er vanskelig å ta bilder i motlys. 

Norske interiørbloggere har utfordring denne gangen med hjemmekontor, og de har avtale med Scandiavian Bisiness Seating, som er Europas ledende leverandører av kontorstoler. 
Dette kunne jo passe meg flott, for man vinner ingen ting, hvis man ikke er med å deltar. Så jeg prøver lykken med dette bidraget. 

Ønsker dere alle sammen en flott uke videre. 


Klem fra Anne Line

2 kommentarer:

  1. Hei, når jeg så du tenkte å male skrivebordet, tenkte jeg ; ånei , ånei....:) det er SÅ fint som det er!!! Jeg har malt mange ting lys, som jeg angrer meg for. Det er så mye mer karakter over det sånn som det er....gir hele rommet karakter:). .......der va nå min mening:) lykke til med valget:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott skrivebord- ikke mal det :) Og den nydelige utsikten.

    Ha det så fint

    Klemmer Monica

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...