Idemyldring i nr 9



onsdag 19. oktober 2016

Feiret hyttesalget ved innkjøpe av noe på ønskelisten.

Hytta ble solgt i høst og overtatt i forrige uke. Det føles litt ambivalent, men jeg får ta med meg mange gode minner og fantastiske mennesker jeg har møtt på hytta i Sverige. 
For å slippe å ta med alt hjem igjen til Norge, valgte jeg å selge med alle møbler og andre nyttige ting, utenom en del av utemøblene. 


Det ble et hyggelig Svensk par som overtok i forrige uke, og de får sikkert mange flotte opplevelser der.


Noe på ønskelisten. 

 Hyttesalget ble feiret med en biff middag og jeg kjøpte meg også noe jeg har hatt en god stund på ønskelisten. Den trådløse høgtaleren fra Bang & Olufsen. 
Høgtaleren gir en veldig god lyd, i forhold til andre trådløse høgtalere.

Det blir ikke så mye blogging fremover for min del på grunn av endring i livssituasjonen, men det kan være jeg begynner sterkere igjen senere. 

Jeg ønsker dere alle en riktig god høsttid og nyt de flott fargene ute i naturen.


Klem fra Anne Line 

1 kommentar:

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...