Idemyldring i nr 9



torsdag 16. august 2018

Min nye leiligheten i Lillestrøm

Min nye leilighet i Lillestrøm

Hei alle sammen.

I oktober 2017, flyttet jeg fra Aurskog til min nye leilighet i Lillestrøm. Det har vært litt av en prosess, og nå handler det om å fortsette å bo seg til og venne seg til det. 

Jeg har fått kjøpt inn og fått på plass det meste.

Men navnet på bloggen passer dårlig nå, for jeg bor ikke i nr. 9 lenger, men i 2 c. 

Jeg vurderer derfor å avslutte denne bloggen etterhvert, både på grunn av navnet, men også på grunn av en ny epoke i livet har startet. 

Hva bør man gjøre hvis man ønsker å fortsette å blogge? Har hørt om Wordpress, og er det mulig å få hjelp til å starte en ny blogg? Ønsker meg gjerne tilbakemelding og hjelp fra dere lesere, hvis det er mulig. 

Noen bilder av min nye leilighet

Åpen planløsning på Kjøkken og stuen. 



Jeg har valgt å gå for Vitra stoler og  holder leiligheten i en forholdsvis lys og nordisk stil. 


Kjøkken 



Videre har jeg valgt å gå for valg av screen i stue vinduet  og rullgardin i samme farge på kjøkken. Begge deler er elektrisk. 
Jeg har også  kjøpt og satt inn glass plater over kjøkkenbenken, for å holde det i en moderne stil. 


Stuen 


Jeg valgte en lys sofa og en puff i samme stoff og farge. Ellers er det en god del av ting jeg hadde fra før. 



Pynt på bordet. 

Pynten er en vase, av merket Klong. Denne har jeg fylt opp med markblomster i hele sommer. 
Ellers er det blant annet et par lysestaker fra Ernst. Svensk designer. Jeg vil anbefale å følge med på tv programmene hans på tv 4, som er sommer med Ernst og jul med Ernst. 

Gangen 

Jeg har fått hjelp til å sette inn spottere i taket, av kameraten til sønnen min. Her står jeg nesten i stuen og tar bilde av gangen.




Noe av pynten i gangen. 

En buddha hadde jeg fra før, og jeg har et ønske om å lære meg å meditere. Kanskje jeg finner plass til det i gangen. 




Flyttbar bokhylle

Bokhyllen hadde jeg fra før, og denne kan flyttes. Her har også apen min fått en fin plass.











Koser meg på kjøkkenet med internett  og andre skriverier. 










På kjøkkenet sitter jeg mye og koser meg med 
både nettet og andre skriverier. Nå er det bare å planlegge livet videre her i Lillestrøm. 
Jeg trives godt her.

Hva synes dere om leiligheten og interiøret? 

Jeg  tar gjerne i mot tips til ny blogg og hvilke plattform jeg bør bruke. 

Håper dere ellers har nytt det flotte  været i sommer, og jeg ønsker dere en fin høst fremover. 



Klem fra Anne Line


1 kommentar:

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...