Idemyldring i nr 9



tirsdag 1. januar 2013

Pynting av nyttårs-bordet 2012

Nyttårsaften ble feiret hos min kjære bror og svigerinne med flere i Bødalen, (nær Slemmestad). Da jeg fikk se det nydelige nyttårs-bordet svigerinnen min hadde pyntet, fikk jeg tillatelse til å ta bilder å vise dette på bloggen min. 

Pyntet Nyttårs-bord 2012.



Fargene sort, hvitt og sølv matcher så godt sammen og på serviettene står det 

HAPPY NEW YEAR.


En nydelig blomsteroppsats har svigerinnen min også laget.  




Blomsteroppsatsen


Svigerinnen min har kunnskap med å lage slik. Hun har også sprayet den med  sølvglitter. Jeg har nok mye å lære der.

Er den ikke nydelig?




Det var også skrevet bordkort, og her skulle jeg sitte. 



Nydelige hvite roser var det i både blomsteroppsatsen, og i søte blomstervaser som var satt på bordet. 



Det ble servert kalkun, som var kjempe god. Til dessert ble det servert karamell pudding, og en av gjestene hadde med seg en nydelig is kake. Den var nok dessverre ikke laget av meg. Vi ble alle sammen  mette og gode. 

Ikke nok med at jeg ble imponert over det flott bordet og den gode maten, det kom flere imponerende ting frem. Litt før champagnen ble sprettet kom det mere på bordet. 


Cupcakes med årstallet 2013.







Happy New Year 2013




Med våres flotte nyttårs feiring i et fantastisk godt selskap og god mat, ønsker jeg alle mine lesere et riktig godt nytt år. 


Nyttårs klem fra Anne Line

  

1 kommentar:

  1. Så fin header du har fått :)

    Nydelig dekket bord og flotte cupcakes !

    Godt Nyttår Anne- Line og Gratulerer med dagen

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...