Idemyldring i nr 9



søndag 30. desember 2012

Noen tanker for året 2013, Nyttårsforsetter.

Nyttårsforsetter liker jeg å ha. Det er alltid noe man drømmer og ønsker for det nye året. En fridag før nyttårsaften er en perfekt dag og reflektere på hva man ønsker. 
I morgen skal jeg først jobbe litt, og så skal vi til min kjære bror og svigerinne. Men i dag skal jeg skrive litt om mine ønsker for året som kommer. 


Skål for det nye året 2013



Noen nyttårsforsetter jeg ønsker.

  • Fortsette den gode trenden jeg har begynt med ved å ikke røyke når jeg er på jobb.
  • Trene to til tre ganger i uken.
  • Spise mer frukt og grønnsaker og ikke godis mer enn to ganger i uken.(Spiser nesten daglig i dag)
  • Rydde i bildene mine på PC, slik at det blir et bedre system.
  • Fortsette å lære mer om det å ta bilder, og være med på noe mer av det som skjer i Aurskog-Høland fotoklubb. 
  • Sette opp en liste over det som må gjøres på hytta til våren/sommer/høst i riktig rekkefølge.
Disse nyttårsforsettene skal evalueres i løpet av mai 2013. Da skal jeg se hva som har gått bra, og finne ut hva som gjorde at jeg klarte det. Unne meg noen hvis jeg har klart det. Hvis det ikke har gått så bra, skal jeg finne ut grunnen for det, og hva jeg må endre.


Det gjelder å se lyst på fremtiden og si til seg selv: JA JEG KAN.





Det er sikkert mange som setter seg nyttårsforsetter og mange som ikke gjør det. Å sette seg slike forsetter, betyr også at du setter deg noen mål. Faren er at man kan få noen nederlag hvis man ikke klarer det. Samtidig kan man også finne ut hva som gjorde at man evt. ikke klarte det, og gjøre noen endringer med seg selv. Jeg tar sjansen i året som kommer, så får jeg litt ekstra press på meg.

Hva er dine nyttårsforsetter for 2013 ?

Ønsker alle mine lesere en flott nyttårsfeiring og et riktig godt nytt 2013.

Nyttårs klem fra Anne Line


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...