Idemyldring i nr 9



mandag 24. desember 2012

Juletreet er pyntet

Dagen før dagen ble juletreet pyntet, sikkert som i mange andre hjem. Vi har tidligere valgt edelgran, men i år ble det vanlig gran tre. Nå dufter det jul og godt i huset.
Min kjære går i tanker om å kjøpe et plastikk tre. Er det noen som har noen gode tips på pene og smale tre, ønsker jeg gjerne å ta i mot tips.


Juletreet 2012




I år som i fjor, har jeg valgt å pynte treet med hvit, sølv, glass og annen pynt som det ikke er noe rødt i. Som alltid er jo snipp og snapp med oss i julen. Snipp og snapp bjellen kjøpte jeg i Disney Word i Florida(år 2000) i et julehus.

Med disse bildene ønsker jeg alle en riktig god jul.
Juleklem fra Anne Line

1 kommentar:

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...