Idemyldring i nr 9



lørdag 1. desember 2012

Den spennende advent tiden

Lørdag og første dag i advent, 1. desember. Jeg ønsker å takke alle mine lesere for hyggelig og spennende kommentarer. Jeg setter stor pris på kommentarer jeg har fått, tusen takk.

I dag sov jeg lenge og min kjære vekket meg. Når jeg gikk til kjøkkenet, hang denne advent kalenderen til meg. Den var ferdig pakket og med alle tallene plassert på pakkene. Pakkene henger på en søt liten stige, som min kjære sønn laget på barneskolen for mange år siden. Det er så utrolig koselig at min kjære har laget en adventskalender til meg i år som i fjor.også. Tenk så heldig jeg er som har en så fantastisk god mann. 

Adventskalender




Et nærmere bilde av pakkene og tallene

.

Å kjøpe inn 24 forskjellige pakker er litt av en jobb. Må si det er ganske imponerende at min kjære har gått rundt i butikker for å finne så mange ting. I går kveld holdt han til på kjøkkenet å pakket inn alle sammen, mens jeg så på tv og la meg tilslutt. Gavepapiret ble kjøpt i fjor, på en hobby butikk. 
Det som er litt kjedelig med det hvite papiret, er at det er gjennomsiktig, så det må mye papir til.


Pakke nr. 1

Denne pakken skal åpnes i dag. Jeg er spent på hva som er inni. Er du også? Da kan du lese videre nedover siden. 




Keramiske plater med tall


Disse keramiske platene med tall har jeg selv fått kjøpt på Home & Cottage på Strømmen storsenter i år. Disse kan brukes år etter år. Hva synes dere om disse?

Den første pakken inneholdt



Jeg gleder meg til å smake på denne. Er det noen som allerede har smakt den? Min kjære fortalte at den var kjøpt i en interiørbutikk, men ikke noe mer enn det:-)

Lurer på hva som er i denne jeg, 24.desember.






Nå har jeg 23 spennende gaver til å pakke opp i advent tiden.

Tiden flyr, når jeg sitter å blogger. Så nå må jeg få ryddet og pynte videre, før det bærer avgårde til en innflytningsfest i dag.  Jeg pynter ikke så mye i adventstiden, men litt julefølelse vil jeg ha. Meste parten pynter jeg et par dager før jul. Hva gjør dere i  forhold til pynt i adventstiden? 

Jeg håper og ønsker dere også får en fantastisk adventstid.

Advent klem fra  Anne Line







1 kommentar:

  1. Så heldig du er- du har nok vært veldig snill :)

    Ønsker deg en flott uke !

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...