Idemyldring i nr 9



søndag 9. desember 2012

Andre søndag i advent

Andre søndag i advent og lys nr 2 er tent. I dag har vi fått vasket ekstra godt i huset og det har også blitt tid til litt trening. Adventslysene var ferdig forrige søndag, og slik ser den ut. 

Adventslysene på et fat




Lysene har jeg kjøpt på Nille, og pyntet med tall og stjerner. Stjernene er fra en serviett og blitt smeltet inn i lysene. 


Annen pynt på fatet. 





Disse søte figurene har jeg kjøpt på en julemesse. Det var noen flotte eldre damer som hadde laget mye fint. Jeg falt for disse og kjøpte de for 60,-. 

Lys nummer to tennes





God lukt i huset


Litt blomster må til. For oss som ikke er allergiske, synes jeg disse lukter så godt. 



Nærbilde av svibel. 



Ønsker alle mine lesere, en flott andre søndag i advent og kos dere videre før jul. 

Søndags klem fra Anne Line


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...