Idemyldring i nr 9



søndag 14. april 2013

Spisestuen og lesekroken

God søndag alle sammen. I dag har jeg benyttet tiden til nå, med å ta noen bilder, for å legge ut på bloggen. For å bli en bedre fotograf, er det viktig med øvelse.

I dag skal vi servere elgstek, og dette blir servert i spisestuen våres. 

Spisestuen



Jeg synes det er kjempe koselig å dekke på bordet, så det skal jeg kose meg med litt senere i dag. 

Men før jeg gjør det, skal jeg nyte litt lesing i en god bok eller i noen interiørbøker. 

Lesekroken

Denne amerikanske stolen har vi pusset, malt og trekt om. Trillebordet kjøpte vi på loppemarked for et par år siden, og malte det hvitt. 





Interiørpynt


Dette er en teater kikkert som er etter mine besteforeldre. Den ligger til pynt på trillebordet. 





Ugler

Ugler synes jeg er så sjarmerende, så her i huset har vi et par stykker.  







Nå skal det leses litt her, før dekking av bordet og matlaging. Ønsker alle mine lesere en flott søndag videre. 


Klem fra Anne Line







2 kommentarer:

  1. Du har et nydelig hjem :)


    Ønsker deg en strålende flott uke

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder... nydelig spisestue, og lesekroken er kjempekoselig. Liker trillebordet og teaterkikkerten:)

    En finfin tirsdag til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...