Idemyldring i nr 9



fredag 22. mars 2013

Påskepynt i huset

Hei alle sammen.

Solen skinner ute og påsken nærmer seg med stormskritt. I dag har jeg benyttet min fridag med å vaske huset og pyntet litt til påske. 

Påskepynt i huset 



Jeg har hengt forskjellige egg, satt på fugler og ugler på noen trollhassel kvister, som jeg har fått kjøpt i en blomsterbutikk.



Sølv egget over har jeg kjøpt på tivoliet i København. Dette var fylt med sjokolade. Nå kan jeg fylle det opp med noe godis igjen. 


Påskehøna kommer frem hver påske.




Høna har jeg fylt opp med godis, som skal nytes i påsken. 



Godlukt, lys og pyntet egg. 



Eggene på fatet har jeg pyntet. Det rosa har jeg lagt i vann med rød konditorfarge. De to andre har jeg brukt servietter med decopage lim på. 


Håper på masse sol i påsken, slik at jeg kan sitte her og bare nyte.


Med disse bildene ønsker jeg alle mine lesere en fantastisk solskinns påske:-)


Påske klem  fra Anne Line





2 kommentarer:

  1. Da lukter det herlig hjemme hos deg :) koselig har du det..ønsker deg en herlig påske !

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. What pretty Easter inspiration - i am your newest follower.
    Wishing you a very happy Easter Anne!

    Melissah

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...