Idemyldring i nr 9



lørdag 13. juli 2013

Fiksing på hytta

God lørdag. Denne helgen er jeg på hytta alene, for å fikse litt mer der. Siden jeg hadde fri på fredag, reiste jeg torsdagskvelden. Det ble en dyr tur, grunnet jeg ble tatt i fartskontroll ved Eidskog i 60 sonen. Jeg prøvde så godt jeg kunne å prute ned hastigheten jeg hadde, men jeg hadde ingen hell i slik pruting:-). Jeg lå 9km over og det ble en bot:-(. Jeg får trøste meg med at jeg slapp prikker:-). 

Hvordan legge til bilder på bloggen via IPad ?

Jeg har fått gjort litt på hytta, og tenkte jeg skulle legge til bilder via ipad, siden det er den jeg har med på hytta. Men det var ikke så enkelt. Skal jeg laste opp bilder, er valget på mobil, nettadresse eller de bildene som er på bloggen fra før. Jeg som har tatt en del bilder med ipaden, også får jeg ikke det valget:-(.

Håper noen kan tipse meg om hvordan jeg kan gjøre det:-)

Sol og sommer

Her på hytta i Hammarö har det vært et fantastisk vær, og det samme gjelder i dag.  Kanskje jeg tar en tur ned på badeplassen i dag, for å nyte finværet. 
Legger ved et bilde jeg har tatt på en annen strand. 




Sommer klem fra Anne Line




1 kommentar:

  1. Håper du koste deg på hytta i helgen, fartsbot til tross...:)
    Kan ikke hjelpe deg med Ipaden, her er det bare gubben som bruker slik:)
    Utrolig lekkert bilde av svaberget... veldig sommer:)

    Fine sommerdager til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...