Idemyldring i nr 9



søndag 3. november 2013

Kjøkkenet og detaljer.

Søndag og ruske vær ute, passer det å bruke tiden til et blogginnlegg. Denne gangen blir det noen bilder fra kjøkkenet.

Kjøkkenet

Kjøkkenet pusset vi opp for en god del år siden. Dette rommet trives vi best i. 
I dag kunne jeg nok tenkt meg en lysere  benkeplate, enn den mørke brune. 





En hylle med knagger.

Denne hyllen passet perfekt for å få frem de koselige koppene. Jeg har også fått en hvetebolle oppskrift under koppene. Har aldri prøvd oppskriften, og det er fordi jeg sjelden baker og tar meg tid til det. Men en dag må oppskriften prøves. 




Kaffekopper  og andre detaljer



Oppbevaring i tre etasjer.




Hvit gryte 

Denne gryten er fra Ikea. Den kjøpte jeg i Karlstad på sensommeren. Har allerede laget mat i den flere ganger. 



Kjøkken bilde tatt fra komfyren.




Under oppussingen av kjøkkenet valgte vi å ha en skyvedør inn til stuen. 

Jeg er også så heldig å ha en kjøkken bod. Boden ligger bak døren på høyre side i bildet. 


Spiseplass og arbeidsplass på kjøkkenet.




 Grenne gate service

Synes det er så koselig med greene gate service. Tallerken, eggeglass og sukkerkopp med matchende serviett.






Nå er det frokost tid her i huset. Ønsker dere en flott søndag alle sammen. 


Søndag klem fra Anne Line



1 kommentar:

  1. Det er så koselig på kjøkkenet ditt Anne- Line og det vet jeg av det jeg ser på bildene men jeg har jo vært der også:) Veldig god kaffe :)

    Ønsker deg en fin dag

    Smil og klem Monica

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...