Idemyldring i nr 9



fredag 20. juli 2012

Et hotell å anbefale i Stockholm. Fint for interiør intereserte

Kikket i bilde album. Da fikk jeg se noen bilder etter at vi var i Stockholm på en langhelg i 2010. 
Å tenkte jeg, det hotellet var jo så idyllisk innvendig:-)


Hvis du skal til Stockholm så vil jeg anbefale å overnatte på Sture plan hotell. Jeg tok et par bilder fra rommet som jeg legger ut. Alle rommene hadde krystall krone i taket.






Sture plan hotell


Det er et gammelt hotell, men absolutt vært et besøk.

Strøket rundt Sture plan i Stockholm er dyrt, men man kan gå andre steder for å spise og kose seg i Stockholm til langt billigere priser. Det var en grei pris på hotellet, så det er verdt et besøk. 


Jeg hadde spart en del kroner til denne turen, fordi jeg skulle shoppe. Jeg hadde surfet på nettet og funnet 5-7 interiørbutikker som var rundt om i kvartalet. Blant annet Bruka butikken. Det ble shopping i nesten et par dager. 

Vi koste oss også på en båttur i i skjærgården og hadde med oss reker,loff, vin og annet tilbehør, da vi så at været skulle bli fantastisk. Vi badet og koste oss. 

På shoppingen kjøpte jeg meg, blant annet en "krystall" krone som dere kan se henge over spisebordet mitt, på andre bilder på bloggen min. 

Når jeg tok med krystall kronen som lå i en eske , fikk jeg den ikke inn i heisen på hotellet. Det var fordi det var en gammel heis, som du må skyve gitter foran, som var veldig liten:-). Det ble en del latter fra de ansatte og meg.

Så igjen. Hotellet og de ansatte var fantastiske. Jeg fikk satt esken der de oppbevarer kofferter i et låst rom nede. God service var det der. Man kan også spise og kose seg i bakgården, som jeg dessverre ikke tok noen bilder av. Det var også synd jeg ikke tok bilde av heisen:-).

Parkering ved hotellet 
Det var dyrt å parkere ved hotellet, så det lønner seg å parkere litt lenger unna hotellet. 

Ønsker alle mine lesere fortsatt en god sommer 2012.

Klem fra Anne Line





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...