Idemyldring i nr 9



onsdag 11. juli 2012

Før og nå bilder, av interiørpynt


Sommer og av og til oppholdsvær. I dag har jeg spraylakkert litt i carporten. Tryggest å spraylakkere der, når det regner rett som det er. Det er litt kjedelig å være i Norge nå, med dette været. Men jeg håper alle de som er i varmere strøk koser seg masse.

Fra messing til hvite lysestaker






Løven ble også hvit



Denne løven, er en bokstøtte som jeg har hatt i mange år. Jeg er veldig glad i den. Når det gjaldt fargen likte jeg den ikke etter hvert. Derfor spraylakkerte jeg den også. Ble fornøyd med resultatet, selv om løven nederst på bildet ble litt  uklart:-)



Jeg fant også en rød hjerteboks, som nå er blitt hvit:-). Denne må jeg finne en fin plass til nå, og jeg vet ikke hva jeg skal ha i den enda. Hvis noen har noe gode forslag, tar jeg gjerne i mot det med stor takk:-). Denne boksen fikk jeg for noen år siden, og da var det sjokolade i den.

Rød hjerteboks som ble hvit



Jeg har kjøpt sprayboks på bil tema, og andre forretninger som har bilutstyr. Disse har fungert veldig bra synes jeg. 


Jeg ønsker alle som er innom bloggen min en riktig fin dag videre. Enten om dere er i Norge eller andre land.

Klem fra Anne Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...