Idemyldring i nr 9



onsdag 4. juli 2012

Lemonade i sommervarmen og kjøkkenet vårt

Jeg fant denne denne lemonade oppskriften på http://www.sweets2share.com/archives/4312.

Jeg laget lemonade konsentratet forrige fredag, og har fryst ned litt også:-).

Den er veldig god og kan anbefales.


Etiketten til flasken har jeg funnet på en utenlands blogg hos Cathe Holden signatureog lastet ned. Ønsker du å laste ned etikettene hennes kan du gå til denne siden: 

http://justsomethingimade.com/



Gå videre til My diy, der du finner masse fint hun har laget.


Deretter har jeg skrevet på lemonade og hvem som har laget den.
Ark med klistremerke har jeg kjøpt på Clas Olson.

Kjøkkenet vårt


Vi pusset opp kjøkkenet i 2006. Tidligere var det grønt med bonderøde skap. Det var også overskap over vasken, som vi har revet ned. Kjøkkenet ble lyst og virker mye større nå. Vi stortrives her, og tilbringer mye tid på dette kjøkkenet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...