Idemyldring i nr 9



torsdag 5. juli 2012

Hage og sommerkos i en norsk sydentemperatur.

I dag har det vært sommer og godt med varme. Jeg har kost meg i hagen og fått vannet litt blomster. Jammen har jeg fått litt soleksem på den ene armen også:-)
Denne sjasminen lukter så godt og er i full blomstring.


I denne gode solsengen har jeg tilbrakt noen timer i dag. Det har faktisk vært  sydentemperatur:-). Et par slike måtte vi ha og de ble kjøpt i Sverige for et par år siden og er i flittig bruk, når været tilsier det.

Moreller og vann smakte godt i sommervarmen i dag.

Min kjære samboer kom hjem med reker og tilbehør og ettermiddagen og kvelden kunne ikke bli mer sommerlig enn denne dagen føler jeg. Legger til noen bilder av det også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...