Idemyldring i nr 9



fredag 10. august 2012

DIY. En ide til å bruke bilderammer på nytt

Solbriller, lett tilgjengelig.

Etter noen år har det samlet seg en del solbriller, og de har vært i forskjellige skuffer og skap. Jeg ønsket å ha noen av de jeg bruker mest, lett tilgjengelig. 

Jeg har mange bilderammer på loftet.  En av disse rammene malte jeg hvit og stiftet fast hønsenetting på baksiden av rammen. Hønsenettingen fikk jeg gratis av en som arbeider på felleskjøpet. Takk for en fantastisk service til han. 
Nå henger solbrillene mine i gangen ved utgangsdøren. Her er de lett å se og få tak i. 

Bilderamme med solbriller




Resten av solbrillene mine har jeg også samlet og lagt i en gjennomsiktig liten eske, i skyvedørs garderoben i gangen. 
Vi får håpe det blir mye sol neste sommer.

Ønsker alle mine lesere en flott solskinns helg.

Klem fra Anne Line
   

1 kommentar:

  1. Rett og slett smart og dekorativt :) god ide !

    God helg Anne Line

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...