Idemyldring i nr 9



tirsdag 14. august 2012

Picnic ved sjøen

Det var spådd sol og flott vær i helgen. Vi tok oss derfor en tur til Fredrikstad for å nyte solen ved sjøen. 


Fotoshoot ved sjøen(Foten strand)


Picnic teppe er fra mine besteforeldre. Dette teppe ble også brukt av mine besteforeldrene på picnic for 40 år siden. Det har raknet litt på den ene siden, så jeg må prøve å reparere det. Legg merke til mønsteret på teppet, det er så fint synes jeg. 

Solbriller og strandbag.



 Baggen har jeg kjøpt i Fort Louderdale i USA. Det passer godt med slike håndtak snorer på en strandbag. 

Cold Drinks hører med i varmen



Blåskjell spiste jeg senere på kvelden i Fredrikstad



En ide:  Plukk blåskjell ved stranden. Disse kan du pynte med på fat eller annet med i hjemmet på sommeren. Disse pyntet jeg med på picnic turen. 


Annet tilbehør på stranden




Det blåste og var litt kjølig, så bikinien var kun med på turen uten å bli brukt.Vannet var litt for kaldt for meg å bade i også.  Denne bikinien ble kjøpt i Tyrkia, og det er samme merke(DG) som solbrillene.

Ønsker alle mine lesere en fantastisk solskinnsdag videre.
  
Jeg vil snart skrive mer om besøket i Fredrikstad, og blant annet om markedet jeg besøkte i gamlebyen. Dette bør leses og oppleves i virkeligheten også. 

Klem fra Anne Line. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...