Idemyldring i nr 9



tirsdag 7. august 2012

Interiørgruppe møte hos meg.

Som jeg tidligere har skrevet om i livshjulet, har jeg klart å starte en interiørgruppe etter en lang prosess. 
Vi er fem damer som er veldig interessert i interiør og vi møtes hver 3-4 uke. 

Under disse møtene er vi produktive og lager en del ting. Det kan være alt fra å sy, scrappe eller å lage blomsterdekorasjoner. Her er det mange gode ideer som kommer fra hver og en interiørdame.

I går var vi enige om å møtes hos meg og sy. Jeg forberedte litt på forhånd med å ha noe ved siden av syingen. 

Frukt på etasje fat


Vafler, te og kaffe kunne interiørdamene forsyne seg med også.


Asjettene og sukker koppen er fra green gate


Her tar jeg bilde av interiørdamene etter å ha spurt om tillatelse. De er i full gang med syingen.


Her er noe av det vi laget.


Det ble både vesker og tøyposer


Vi hadde en veldig koselig kveld. Vi fikk satt opp flere møter fremover og hva vi ønsket å lage/gjøre videre. 

Klem fra Anne Line




1 kommentar:

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...