Idemyldring i nr 9



søndag 26. august 2012

En ide under trening, på ergometersykkel

Jeg trener noen ganger i uken. Jeg må si at jeg ikke er den som er ute og løper, selv om jeg burde gjort det. Men ergometersykkelen blir godt brukt. 
For å gjøre treningen litt artigere, fikk jeg en god ide. Min kjære kjøpte en ipad i juli, og den kunne jo kanskje benyttes når jeg trente. 

Ipad kom i juli.


Fra før hadde jeg en bok holder på kjøkkenet, som kanskje kunne brukes. 

Bokholder


Denne plasserte jeg på displayet på ergometersykkelen. 



Nå sitter jeg å ser på diverse på Ipaden mens jeg sykler. Jeg har til og med syklet 10 min ekstra enn hva jeg hadde stilt inn på displayet. Treningen har blitt lettere. Vi damer kan jo gjøre flere ting samtidig. Dette er vi gode til. 

Klem fra Anne Line 





1 kommentar:

  1. Smart Anne- Line :) og det under her er mye finere malt enn tidligere !

    Ønsker deg ei fin uke

    SvarSlett

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...