Idemyldring i nr 9



fredag 19. oktober 2012

Fantastisk funn på finn.no.

Fredag og straks helg. I dag måtte jeg ta bilde av et fantastisk funn jeg har kjøpt. Å lete på finn.no kan være en fordel:-). Jeg har ønsket meg dette en stund, og trodde jeg måtte kjøre veldig langt for å få tak i et. Men vips, så fant jeg et på Løken. Jippi. I går reiste jeg å kjøpte det. Nå har jeg blitt lykkelig eier av et stokkanker.


Stokkanker




Nydelige detaljer, synes jeg.


Full størrelse på stokkankeret.





Å få tak i sort kraftig kjetting, er det neste jeg må gjøre. Tore som eide stokk ankeret kom med ideen og lete hos skraphandlere:-). Tore fortalte også at ankeret er fra Sverige, og ca 1970 modell. Jeg har tiden frem til sommeren å lete. Får håpe jeg har hellet med meg videre:-)






Jeg har ingen båt:-), og skal heller ikke bruke det til det:-). Så er det vel mange som undrer seg på hva man skal med et anker til da?:-).


Flere detaljer på stokkankeret







Dette stokk ankeret skal jeg ha på hytta i Sverige til pynt. Det havner derfor tilbake til sitt opprinnelse sted. Jeg tror det blir tøft til pynt. Hva tror dere?

Ønsker alle mine lesere en flott helg. Selv skal vi dele og pakke elgkjøtt her i kveld og utover natten:-).

Klem fra Anne Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...