Idemyldring i nr 9



fredag 26. oktober 2012

Kakao med krem, og refleksjon over dagen

Hei på dere:-). I går var jeg på Strømmen storsenter, der det var åpning av det nye senteret med over 200 butikker. Jeg ble overrasket over at det var så mange mennesker der. Mye spennende butikker og jeg måtte jo selvfølgelig innom Home&Cottage som var nyåpnet. Nydelig og stor butikk i 1 etg. Jeg kjøpte med meg en kurv med skinnhåndtak som jeg kan ha ved i. Ellers var det selvfølgelig masse som fristet, og jeg var flink å sa nei takk til meg selv:-). 
Det ventet en overraskelse da jeg var en av de første hundre kundene. En pose med små ting, som  bla. annet Bloomingville marmelade glass, og andre spennende ting i en pose(bare til meg). En flott butikk jeg vil anbefale på det varmeste.

Til min store overraskelse var det kjempe kø utenfor, på den nye elektriske butikken Expert. Jeg hadde lyst å gå inn å se etter makro objektiv til kameraet mitt, men jeg snudde og mistet helt lysten. Times vis i kø, for å komme inn i butikken. Nei- takke seg til, så jeg gikk ned og så på andre butikker. Jeg føler jeg er tålmodig, men så tålmodig er jeg ikke. 

Etter mange timers trasking og kikking på senteret, var jeg både sliten og trett i bena. Jeg bestemte meg for å reise hjem med innkjøpt fersk fisk, og bok fra senteret. 
Etter en nydelig fiskemiddag, følte jeg at bena mine hadde behov for hvile. Da vanket det noe godt ved siden av den nyinnkjøpte boken jeg fikk 20% på.



Kakao med krem





Disse koppene er mye i bruk i hjemmet, og jeg synes de er utrolig koselige. Det ble mye krem, så kakaoen synes ikke. Men det smakte fortreffelig. 



Ved siden av kakaoen, en spennende bok.






Sanselig jul





Denne boken kjøpte jeg på en annen ny butikk på senteret som heter ny & ne. De har interiør og også litt klær. Nydelig service og en ny overraskelse som ventet med en pose av diverse ting i. Der lå det blant annet et sjal med sjiraffer på. Det var i grå farger og sorte sjiraffer, så dette må jeg så absolutt ta i bruk. Det er en stund til jul, men jeg fikk en god følelse og gleder meg i tiden fremover. 

I kveld har min kjære reist på elg jakt igjen. Siste helg før jaktsesongen er slutt. Jeg har kost meg alene i kveld med elgstek til middag, og noe rødt i glasset ved siden av. 
Den ny innkjøpte boken skal ses på igjen i løpet av helgen, og jeg skal nyte mitt eget selskap. 

Ønsker alle sammen en riktig god helg.

Klem fra 
Anne Line  





    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for den koselige kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...